۱۳۸۸ فروردین ۲۸, جمعه

وسوسه های شیطانی

چندی پیش مقاله یی نوشته بودم که طی آن فلمهای حاضر در جشنواره ی سینمایی «برداشت دوم» را مرور کردم. این جشنواره در بهار سال گذشته در کابل برگزار شد که در آن فلمهایی از ایران، افغانستان و چند کشور اروپایی حضور داشت. در اینجا شما می توانید مجموعه یی از مطالب درباره ی آن فستیوال را بخوانید که در میان آنها نوشته ی من هم به هر دو زبان دری و انگلیسی موجود است.

این روزها شیطان به من می گوید این صفحه را حذف کنم. چون سخت دچار بی حالی شده ام و فکر نمی کنم که به چنین چیزهایی ادامه داده بتوانم. گذشته از آن جدیداً پی برده ام که این وبلاگ بازی کار بیهوده یی است که فقط ……… از آن خوشش می آید. با آنکه چندی است در برابر وسوسه های شیطان لاحول گفته ام؛ مگر خود می دانم که روزی بالاخره تسلیم خواهم شد.

۷ نظر:

  1. جناب کریمی!
    نمی‌دانم چرا شما دچار چنین وسوسه‌ی می‌شوید ولی من از نوشته‌های شما بی‌اندازه لذت می‌برم و حتما روز دو یا سه بار «دوشنبه‌ها» را چک می‌کنم. اگر بعد از یک ماه هم این صفحه را تازه کنید بازهم کاری خوبی‌ست و هیچ ایرادی ندارد. نمی‌دانم شاید گرفتاری‌های خانواده‌گی، درس، و... فرصتی باقی نگذارد ولی خوب هر کاری که دوست‌داری بکن روزی داشتی این صفحه را باز کنی حالا دوست‌داری آنرا ببندی.

    پاسخحذف
  2. سلام نازنین،

    البته بی حال نبودن در سرزمین افغانستان جای تعجب دارد نه بی حال بودن .
    با میکائیل موافقم ، اگر غم نان و غم های دیگه بریت اجازه داد سعی کن بنویسی،هر چند دیرتر. جز شما جای دیگه ای نیست که بدانم بر نیستی سینمای این وطن چه می گذرد.

    با حال باشی

    پاسخحذف
  3. سلام
    اگر این صفحه را ببندید، من متأسف می شوم. با علاقمندی اینجا آمده ام. همیشه.

    پاسخحذف
  4. دوشنبه ها از معدود وبلاگ های است که می خوانم و براستی بامطالعه نوشته های شما احساس راحتی می کنم. می خواهید این احساس را از ما بگیرید؟ بنویسید لطفا.

    (بلاق‌دره‌ای)

    پاسخحذف
  5. به شیطان بگو که خفه شو!!! و ادامه بده عزیز. خیلی کارهایت خوب است.

    پاسخحذف
  6. سلام بر دوست !
    اگر این صفحه بسته شود دیگر کجا می توان چند و چون سینمایی را خواند که خاکستر هم از آن به جا نمانده است ؟
    وبلاگ تان همیشه جزو پر خواننده ترین هاست . پس این کار را نکنید و ادامه بدهید ، هر چند دیر به دیر ...

    پاسخحذف
  7. سلام. اگر حرف شیطان را بپذیرید می دانید که مجازات می شوید. اخر چرا؟ من هم جای دیگری سراغ ندارم که بتوانم خبر از سینمای افغانستان بگیرم. لطفا این صفحه را بگذارید باشد. نبندید. هر وقت توانستید در ان بنویسید اگر هم نتوانستید این را بگذارید بماند تا شاید کسان دیگری بخوانند. چون خواندن همین پستهایی که تا حالا گذاشته اید مفید است برای دیگرانی که تا حالا شانس اشنایی با این وبلاگ را نداشته اند.
    شما وبلاگ می نویسید پس بسیار فرق است بین وبلاگ بازی و وبلاگ نویسی. لطفا اهانت نفرمایید. من و همه ی ان کسانی که نظرشان بالای این نظر من است و دیگرانی که هنوز نظر نداده اند، این وبلاگ را همیشه با علاقه و شوق خوانده ایم.

    پاسخحذف